Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR
Chrtková, Kristýna ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Němec, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalézt vybrané prvky popularizace politiky v prezidentské kampani před první přímou volbou českého prezidenta v roce 2013. Empirická část práce popisuje, jaké prvky popularizace politiky se v médiích objevily, ve kterých mediálních formátech se nejvíce uplatnily, a ve kterých prezidentských kampaních oficiálních kandidátů byly použity. Práce řeší, zda předvolební kampaň proběhla v typicky nepolitickém prostředí. Výzkum je proto omezen na lifestylové a odborné časopisy, televizní a rozhlasové talk show a příspěvky v internetovém prostředí a na sociální síti Facebook.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.